Nagrade priznanja

nagrade-priznanjaPregledajte nagrade i priznanja naše osnovne škole "Jurja Dalmatinca Šibenik"... ...

pogledaj više

Aktualni projekti

Upoznajte aktualne projekte naše osnovne škole "Jurja Dalmatinca Šibenik"...

pogledaj više

Foto galerija

Pogledajte foto galeriju naše osnovne škole "Jurja Dalmatinca Šibenik"...

pogledaj više

07
Ožu

PRAVILNIK- JAVNA NABAVA 2017

        Na temelju članka 15. stavka 2. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine broj 120/16.) Školski odbor Osnovne škole Jurja Dalmatinca,  Šibenik,  na prijedlog ravnatelja , dana  22. veljače 2017. godine, donosi

PRAVILNIK

O PROVEDBI POSTUPAKA JEDNOSTAVNE NABAVE  U ŠKOLI

 

 

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

            U svrhu poštivanja osnovnih načela javne nabave te zakonitog, namjenskog i svrhovitog trošenja proračunskih sredstava, ovim se Pravilnikom uređuje postupak koji prethodi stvaranju ugovornog odnosa za nabavu robe, radova i usluga, procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna za nabavu roba i usluga, odnosno 500.000,00 kuna za nabavu radova (u daljnjem tekstu: jednostavna nabava) za koje sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi ne postoji obveza provedbe postupaka javne nabave.

            U provedbi postupaka nabave robe, radova i usluga osim ovog Pravilnika, obvezno je primjenjivati i druge važeće zakonske i podzakonske akte, kao i interne akte, a koji se odnose na pojedini predmet nabave u smislu posebnih zakona (npr. Zakon o obveznim odnosima,

Zakon o prostornom uređenju i gradnji i dr.)

 

II . SPRJEČAVANJE SUKOBA INTERESA

Članak 2.

 

            O sukobu interesa na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi.

III. POKRETANJE I PRIPREMA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE

Članak 3.

            Pripremu i provedbu postupaka jednostavne nabave, vrijednosti jednake ili veće od 70.000,00 kuna provodi stručno povjerenstvo naručitelja  koje  imenuje ravnatelj Škole  internom odlukom, te određuje njihove obveze i ovlasti u postupku jednostavne nabave.

            Ovlašteni predstavnici naručitelja mogu biti i druge osobe, ako imaju utjecaj na odlučivanje i/ili druge radnje u vezi s pojedinim postupkom jednostavne nabave.

            Obveze i ovlasti ovlaštenih predstavnika naručitelja su:

  • priprema postupka jednostavne nabave : dogovor oko uvjeta vezanih uz predmet nabave, potrebnog sadržaja dokumentacije/uputa za prikupljanje ponuda, tehničkih specifikacija, ponudbenih troškovnika i ostalih dokumenata vezanih uz predmetnu nabavu,
  • provedba postupka jednostavne nabave: slanje Poziva na dostavu ponuda gospodarskim subjektima na dokaziv način, otvaranje pristiglih ponuda, sastavljanje zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjena ponuda, rangiranje ponuda sukladno kriteriju za odabir ponuda, prijedlog za odabir najpovoljnije ponude sukladno kriteriju za odabir i uvjetima propisanim dokumentacijom/uputama za prikupljanje ponuda ili poništenje postupka.

            U pripremi i provedbi postupka jednostavne nabave  moraju sudjelovati najmanje 2. (dva) ovlaštena predstavnika, od kojih 1 (jedan) može imati važeći certifikat na području javne nabave u postupcima jednostavne nabave  procijenjene vrijednosti iznad 70.000,00 kuna.

            Pripremu i provedbu jednostavne nabave jednake ili veće 20.000,00 kuna, a manje od 70.000,00 kuna provode ovlašteni predstavnici, prema Planu nabave naručitelja.

            Priprema i provedba jednostavne nabave do 20.000,00 kuna provodi se sukladno članku 5. ovog Pravilnika.

Članak 4.

            Odgovorna osoba naručitelja donosi Odluku o imenovanju stručnog povjerenstva jednostavne nabave jednake ili veće od 70.000,00 kuna, koja obavezno sadrži:

  • naziv predmeta nabave,
  • procijenjenu vrijednosti nabave,
  • podatke o osobama koje provode postupak,

a može sadržavati i podatke o ponuditeljima kojima će se uputiti poziv na dostavu ponude te ostale bitne podatke.

 

IV. PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE ČIJA JE PROCIJENJENA  

       VRIJEDNOSTI MANJA OD 20.000,00 KUNA

 

 

Članak 5.

.

            Nabava radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti manje od 20.000,00 kuna, provodi se izdavanjem narudžbenice ili zaključivanjem ugovora s jednim gospodarskim subjektom po vlastitom izboru. Narudžbenica obavezno sadrži podatke o: vrsti

roba/radova/usluga koje se nabavljaju uz detaljnu specifikaciju jedinica mjere, količina, jediničnih cijena te ukupnih cijena, roku i mjestu isporuke, načinu i roku plaćanja, gospodarskom subjektu - dobavljaču.

 

V. PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE  ČIJA JE PROCIJENJENA

    VRIJEDNOST JEDNAKA ILI VEĆA OD 20.000,00 KUNA, A MANJA OD 70.000,00

    KUNA

 

Članak 6.

            Nabavu radova, roba i usluga procijenjene vrijednosti jednake ili

veće od 20.000,00 kuna, a manja od 70.000,00 kuna, naručitelj provodi pozivom na dostavu ponuda od najmanje 2. (dva) gospodarska subjekta po vlastitom izboru.

            Poziv na dostavu ponuda upućuje se na način koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog subjekta (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mailom).

            Poziv na dostavu ponuda mora sadržavati najmanje: naziv javnog naručitelja, opis predmeta nabave, troškovnik, procijenjenu vrijednost nabave, kriterij za odabir ponude, uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti (ako se traži), rok za dostavu ponude i način dostavljanja ponuda, kontakt osobu, broj telefona i adresu elektroničke pošte.

            Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od 8 dana od dana upućivanja poziva.

            Za odabir ponude je dovoljna jedna (1) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja.

            U pripremi i provedbi postupka sudjeluje povjerenstvo od najmanje (2) dva člana od kojih jedan može imati važeći certifikat u području javne nabave.

            Obavijest o odabiru ili ne odabiru ponude naručitelj je obvezan bez odgode istovremeno dostaviti svakom ponuditelju na dokaziv način (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mailom) u primjerenom roku.

            Nabava vrijednosti jednake ili veće od 20.000,00 kuna, a manja od 70.000,00 kuna, provodi se zaključivanjem ugovora s odabranim gospodarskim subjektom. Ugovor potpisuje ravnatelj Škole.

            Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1 (jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima:

  • kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički razlozi, kod zaštite isključivih prava i na temelju isključivih prava na temelju posebnih Zakona i dr. propisa,
  • kod hotelskih i restoranskih usluga, odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, zdravstvenih usluga, socijalnih usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, konzervatorskih usluga, usluga vještaka, usluga tekućeg održavanja  kod kojih je uvjet da ponuditelj posjeduje određeno ovlaštenje za obavljanje poslova,
  • kada je to potrebno zbog obavljanja usluga ili radova na dovršenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih cjelina, kao i u slučaju provedbe nabave koja zahtijeva žurnost te u ostalim slučajevima po Odluci naručitelja.

VI. PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE  ČIJA JE PROCIJENJENA

     VRIJEDNOST JEDNAKA ILI VEĆA OD 70.000,00 KUNA, A MANJA OD 200.000,00

    (500.000,00) KUNA

Članak 7.

            Kod postupaka jednostavne nabave jednake ili veće od 70.000,00 kuna, a manje od 200.000,00 kuna za nabavu robu i usluga odnosno do 500.000,00 kuna za radove, naručitelj šalje  poziv na dostavu ponuda na adrese najmanje 3 (tri) gospodarskih subjekata po vlastitom izboru.

            Poziv na dostavu ponuda upućuje se na način koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog subjekta (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mailom).

            Poziv na dostavu ponuda mora sadržavati najmanje: naziv javnog naručitelja, opis predmeta nabave i troškovnik, procijenjenu vrijednost nabave, kriterij za odabir ponude, uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti (ako se traži), rok za dostavu ponude (datum i vrijeme), način dostavljanja ponuda, adresu na koje se ponude dostavljaju, internetsku adresu ili adresu na kojoj se može preuzeti dodatna dokumentacija ako je potrebno, kontakt osobu, broj telefona i adresu elektroničke pošte. Rok za dostavu ponuda ne smije biti duži od osam (8) dana od dana upućivanja odnosno objavljivanja poziva za dostavu ponuda.

            Za odabir ponude je dovoljna jedna (1) pristigla ponuda koja

udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja.

            Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1 (jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima:

  • kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički razlozi, kod zaštite isključivih prava i na temelju isključivih prava na temelju posebnih Zakona i dr. propisa,
  • kod hotelskih i restoranskih usluga, odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, zdravstvenih usluga, socijalnih usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, konzervatorskih usluga, usluga vještaka, usluga tekućeg održavanja skloništa kod kojih je uvjet da ponuditelj posjeduje ovlaštenje za obavljanje poslova,
  • kada je to potrebno zbog obavljanja usluga ili radova na dovršenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih cjelina,
  • kao i u slučaju provedbe nabave koja zahtijeva žurnost te u ostalim slučajevima.

 

VII. RAZLOZI ISKLJUČENJA, UVJETI SPOSOBNOSTI I JAMSTVA

 

Članak 8.

            Za jednostavnu nabavu vrijednosti jednake ili veće od 20.000,00 kuna, Naručitelj može u pozivu za dostavu ponuda odrediti razloge isključenja i uvjete sposobnosti ponuditelja uz shodnu primjenu odredbi Zakona o javnoj nabavi.

Članak 9.

            Za jednostavnu nabavu vrijednosti jednake ili veće od 20.000,00 kuna, Naručitelj u postupku jednostavne nabave  može od gospodarskih subjekata tražiti jamstvo za ozbiljnost ponude, jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku i jamstvo o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti na koje se na odgovarajući način primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi.

VIII.  ZAPRIMANJE, IZRADA I DOSTAVA PONUDA

Članak 10.

 

            Za jednostavne nabave  vrijednosti jednake ili veće od 70.000,00 kuna na odredbe o zaprimanju dostavljenih ponuda i na odredbe o sadržaju i načinu izrade te načinu dostave ponuda na odgovarajući se način primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi. Za jednostavne nabave  vrijednosti do 70.000,00 kuna ponude se zaprimaju na dokaziv način (osobna dostava, dostava poštom i sl.).

IX. OTVARANJE, PREGLED I OCJENA PONUDA

Članak 11.

            Otvaranje ponuda obavlja se kod svih postupaka jednostavne nabave  vrijednosti jednake ili veće 70.000,00 kuna. Otvaranje ponuda može biti javno.

            Kod postupaka nabava  iz stavka 1. ovog članka najmanje 2 (dva) ovlaštena predstavnika naručitelja otvaraju ponude u roku od 3 (tri) dana od isteka roka za dostavu ponuda i o tome sastavljaju zapisnik.

            U slučaju odbijanja ponuda odgovarajuće se primjenjuje odredbe Zakona o javnoj nabavi.

            Stručno povjerenstvo naručitelja pregledava i ocjenjuju ponude na

temelju uvjeta i zahtjeva iz poziva na dostavu ponuda.

            U postupku pregleda i ocjene ponude  sudjeluje najmanje jedan ovlašteni predstavnik naručitelja koji posjeduje važeći certifikat u području javne nabave.

            Postupak pregleda i ocjene ponuda obavljaju stručne osobe i /ili stručne službe naručitelja, te ako je potrebno neovisne stručne osobe, te se o istome sastavlja zapisnik.

X. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE

 

Članak 12.

            Kriterij za odabir ponude je najniža cijena ili ekonomski najpovoljnija ponuda.             Ukoliko je kriterij odabira ekonomski najpovoljnija ponuda osim kriterija cijene mogu se koristiti i npr. kriterij kvalitete, tehničke prednosti, estetske i funkcionalne osobine, ekološke osobine, operativni troškovi, ekonomičnost, datum isporuke i rok isporuke ili rok izvršenja i dr. te je u zapisniku o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda potrebno obrazložiti izabranu ponudu.

XI. ODABIR I PONIŠTENJE POSTUPKA

Članak 13.

            Kod jednostavne nabave vrijednosti jednake ili veće 70.000,00 kuna, Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda donosi Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude koji se temelji na kriteriju za odabir ponude.

            Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude obvezno sadrži:

  • podatke o naručitelju,
  • predmet nabave za koje se donosi obavijest,
  • .naziv ponuditelja čija je ponuda odabrana za sklapanje ugovora o nabavi,
  • razloge odbijanja ponuda,
  • donošenja i potpis odgovorne osobe.

            Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude s preslikom zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda naručitelj je obvezan bez odgode istovremeno dostaviti svakom ponuditelju na dokaziv način (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mailom, objavom na internetskim stranicama naručitelja).

            Rok za donošenje Obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude iznosi deset (10) dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Naručitelj objavom obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude odnosno njenom izvršenom dostavom na dokaziv način stječe uvjete za sklapanje ugovora o nabavi.

Članak 14.

            Naručitelj će poništiti postupak jednostavne nabave  vrijednosti jednake ili veće od 70.000,00 kuna iz razloga propisanim odredbama Zakona o javnoj nabavi.

            Ako postoje razlozi za poništenje postupka jednostavne nabave, naručitelj bez odgode donosi Obavijest o poništenju postupka jednostavne nabave.

            U Obavijesti o poništenju postupka jednostavne nabave, naručitelj navodi:

  • podatke o naručitelju,
  • predmet nabave,
  • obavijest o poništenju,
  • obrazloženje razloga poništenja,
  • datum donošenja i potpis odgovorne osobe.

            Rok za donošenje Obavijesti o poništenju postupka jednostavne nabave iznosi 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

            Obavijest o poništenju postupka jednostavne nabave s preslikom zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda naručitelj je obvezan bez odgode istovremeno dostaviti svakom ponuditelju na dokaziv način (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mailom, objavom na internetskim stranicama naručitelja.

XII.  PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 15.

            Ovaj Pravilnik kao i sve njegove daljnje izmjene ili dopune, objavljuje se na internet stranicama Naručitelja.

            Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

KLASA:003-5/17-01/03

URBROJ:2182-40-01-17-01

Šibenik,  22. veljače 2017.

                                                                                                     Predsjednik Školskog odbora

 

                                                                                                 Miranda Marinović, prof.

 

            Ovaj Pravilnik objavljen je na oglasnoj ploči Škole dana  22. veljače 2017. godine.

 

 

                                                                                           

                                                                                                                        Ravnatelj

  

                                                                                                              Natko Duvnjak, prof.

28
Velj

Maškare u školi 2017

.

Ravnatelj-50 Miranda-50

prvi-50 2-50

3-50 4-50-izr-77

crvenkapica_za_web-75 Slavka-45

17
Velj

Ištorija o jubavi

 

vale_glavna

Ovogodišnji Dan zaljubljenih proslavili smo u našoj školskoj knjižnici predstavom Ištorija o jubavi. U predstavi je sudjelovalo 32 učenika koji su kroz kratke skečeve prikazali odnose nekih fiktivnih i stvarnih ljubavnih parova od prapovijesti do današnjih dana. Puno truda i vježbe smo uložili u ovu predstavu. Kostime smo tražili čak i izvan županije, no neke smo šivali i sami. Htjeli smo što vjernije prikazati povijesne etape i same ličnosti.

Konačni rezultat su bila nasmiješena lica gledatelja tijekom cijele predstave i želja istih da je ponovimo još jednom. Tako da ćemo u srijedu, 22.2. ponoviti sve još jedanput. lli možda dvaput... ;)

10
Velj

PREDUPIS DJECE U PRVI RAZRED OSNOVNE ŠKOLE

 

ZA ŠKOLSKU 2017./2018. GODINU

Na temelju članka 17., 18., 19., 20. i 21. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87./08., 86./09.,92./10.,105./10-ispravak i 90./11.) i članka 4.,5.,6.,7.,8., i 9. Pravilnika o postupku utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta, učenika te sastavu stručnog povjerenstva (Narodne novine br. 55./11.) o upisu djece u osnovnu školu (Narodne novine, broj 13./91.) pozivaju se roditelji, odnosno staratelji djece dorasle za upis u prvi razred osnovne škole u školskoj 2017./2018. godini da izvrše upis svog djeteta.

1. U prvi razred upisuju se djeca koja do 1.travnja 2017. imaju navršenih šest godina života. Za djecu koja će od 01.travnja 2017.godine do kraja tekuće godine navršiti šest godina i nije školski obveznik, roditelj/skrbnik može najkasnije do 31.3 2017. podnijeti zahtjev Uredu za uvrštavanje djeteta u popis školskih obveznika za prijevremeni upis.

2. Roditelj ili staratelj dužan je izvršiti prijavu za upis u Osnovnoj školi Jurja Dalmatinca Šibenik po slijedećem rasporedu:

* 15. veljače u vremenu 8 - 14 h djeca s prezimenom na slova A, B, C, Č, Ć, D

* 16. veljače u vremenu 14 - 19 h djeca s prezimenom na slova DŽ, Đ, E, F, G

* 17. veljače u vremenu 14-19 h djeca s prezimenom na slova H, I, J, K, L, LJ

* 20. veljače u vremenu 8 - 14 h djeca s prezimenom na slova M, N, NJ, O, P, R

* 21. veljače u vremenu 14 - 19 h djeca s prezimenom na slova S, Š, T, U, V, Z, Ž

3. Uz prijavu za upis djeteta u prvi razred osnovne škole roditelj ili staratelj obvezno prilaže rodni list i domovnicu za dijete (fotokopiju) OIB i JMBG.

4. NIJE POTREBNO DOĆI S DJETETOM!

Uprava Škole

10
Sij

POČETAK NASTAVE 12.1.2017. GOD.

          A/C  JUTRO

          B/D  POPODNE

pz-bilice

BILICE

ps-lozovac

 tel: 022/778-089

Donacija računala HEP-a.

LOZOVAC

Juraj Dalmatinac

O njegovoj mladosti, školovanju i prvim radovima zna se vrlo malo. Godine 1441. dolazi u Šibenik ...

nauči više

Kontakt podaci

OŠ Jurja Dalmatinca Šibenik
Stipe Ninića 27
HR - 22000 Šibenik

Ravnatelj: Tel.: +385 22 212-451

Tajnica:     Tel.: +385 22 212-452

                Fax: +385 22 219-131

Računovođa:

                Tel.: +385 22 200-410

Stručna služba:

                Tel.: +385 22 200-415

Knjižnica:  Tel.: +385 22 200-416

Porta:        Tel.: +385 22 200-417

e-mail : ured@os-jdalmatinca-si.skole.hr

Nastava

u školskoj godini 2023/2024.
završava za:




Countdown
expired